Monday 22 October 2012

DUIT BONUS BELANJA KELUARGA

Hari ini entry lebih santai. 12hb Oktober 2012. Canti sangat tarikh tu (12102012). Hari yang bertuah apabila buat pertama kalinya telah menerima BONUS dari Syarikat Hai-O. Bayangkan impian menggandakan sekali ganda gaji menjadi kenyataan setelah menyertai Bisnes Premium Beutiful. Yang lebih seronok bukan sekali ganda gaji tetapi tiga kali ganda....mmmmmmm Memang terkejut beruk le, tapi dalam hati berbunga riang. Mana tidaknya, kini semuanya tidak lagi mustahil.

Jom anak-anak ku kita shopping, hari ini mak belanja, apa nak, ambillah tapi kena ingat belanja biarlah berhemah kerana rezeki yang kita dapat perlu juga kita kongsi dengan insan lain yang tidak mampu.





Inilah muka-muka ceria anak bila dibawa keluar, berbaloi kerana selalu ditinggalkan bila maknya sibuk ke kelas menuntut ilmu sehingga lewat  malam. Juga bila keluar berjumpa rakan kongsi anak2 mak tingalkan dulu. Apapun manisnya bila semua ini kita miliki. Semoga rezeki kita semakin murah dan diberkati kerana harapanku hanya satu , berusaha untuk memberi pendidikan terbaik untuk anak2 serta menunaikan segala permintaan orang tuaku. Itulah impian seorang insan bernama "niza".....

Demand anak-anak sekarang juga tinggi , sebagai ibubapa saya perlu siap  menyediakan keperluan anak-anak. Bukan kerana ingin menunjuk-nunjuk, tapi inilah realitinya kehidupan di zaman Gadget yang serba elektronik.
Semoga anak-anak gembira sentiasa dan memahami apa yang sedang ibunya lakukan sekarang. Semuanya demi kebahagian masa depan. Insyallah.

Kalau dulu bawa anak untuk makan diluar hanya sebulan sekali,  Tapi kini bila-bila tak sempat masak tempat makan kami KFC,McD...Pizza Hut....Fuuuyooooooo....Nak cerita Bestnye bila berbisnes kan..kan?

Rebutlah peluang menjadi rakan kongsi saya untuk bersama-sama  merubah carta kehidupan & masa depan keluarga kita....tanpa meninggalkan kerja anda sekarang. hubungi saya 019-3540086 (Niza).

Jom kita mulakan langkah pertama untuk menuju ke puncak.....Selamat maju jaya....

No comments:

Post a Comment