Thursday 6 December 2012

HERBA MAHARANI MEMBAWA KHABAR GEMBIRA.


Hari ini hati berbunga riang apabila menerima panggilan telefon dari Bonda di kampung. Bukan tidak biasa mendapat panggilan dari Bonda tercinta tetapi petang ini dengan khabar yang lebih mengujakan. TERUJA apabila bonda kisahkan anak jiran yang baru dua bulan mengamalkan Herba Maharani kini disahkan hamil dua minggu. Mengikut cerita Bonda, beliau telah hampir tujuh tahun berkhawin tetapi belum ada rezeki menimang cahaya mata. Ya ALLAH syukur padamu dengan Herba Maharani ini aku dapat membantu insan lain menimang cahaya mata. Mungkin dengan Berkat dan IzinMU jua. Apapun usaha, tawakal itu adalah jalan terbaik untuk kita.

Syukur alhamdulillah. Rasanya tak sabar untuk bersua muka dengan beliau melihat sendiri raut wajah ceria setelah sekian lama berduka menginginkan cahaya mata. Tapi apa kan daya jarak beribu batu memisahkan kita, kan? InsyaAllah suatu masa kita akan bersua juga. Semoga lebih berbahagia selepas ini.

Bangga dan berbunga dihati dengan bisnes ini , mampu memberi seribu rahmat kepada insan lain. Berkongsi kebaikan adalah satu tuntutan. Berusalah sehingga berjaya kerana ALLAH pasti akan tunjukkan kasih sayang pada umatNYA yang tidak pernah putus asa.

ALHAMDULILLAH SYUKUR ATAS NIKMATNYA BERTEMU JODOH DENGAN BISNES YANG BANYAK MEMBANTU MASYARAKAT. INILAH AMAL JARIAH YANG TAK PERLU KITA BUAT-BUAT. KITA HANYA BUAT SEADANYA SERTA DENGAN HATI PENUH IKHLAS. INSYA-ALLAH BALASANNYA PENUH RAHMAT & KEMANISAN.

Ingin bersama saya beramal sambil berbisnes  ????? sms/call 019-3540086
http://www.ayujamal.com


No comments:

Post a Comment