Wednesday 5 December 2012

PENDAPATAN SAMPINGAN HANYA DARI RUMAH.

Salam sejahtera,

Telah lama tidak berpeluang menulis blog ni.. Hari ini terpanggil untuk berkongsi sedikit impian kerjaya. Kalau diberi pilihan saya sendiri memilih untuk bekerja dari rumah. Buat masa ini sedang berkira-kira untuk menambah pendapatan sedia ada. Bukan tidak cukup tapi ingin memenuhi impian. Kerja makan gaji bukan tidak relevan , tetapi kos sara hidup yang semakin meningkat memberi kesedaran kepada diri sendiri untuk mencari pendapatan kedua. Alhamdulillah diberi peluang dan ruang bertemu Platfom yang cukup jelas dan nyata bersama bimbingan mentor2 hebat dari Syarikat Hai-O Marketing.

Setelah beberapa bulan meninjau peluang bisnes ini, diri ini begitu yakin bisnes Premium Beutiful ini memberi peluang pendapatan yang cukup lumayan jika berusaha dengan disiplin serta bimbingan Mentor2 yang telah berjaya. Impian demi impian saya bina untuk membina kerjaya sampingan ini. Kata Mentor hebatku CDM Siti Rohana Yusof, Impian tidak perlu dibayar. Jadi berimpianlah kita selagi kita mampu tetapi perlu diingat setiap apa yang kita impikan perlu disertakan dengan usaha serta tawakkal kepada ALLAH.

Kini berusaha untuk menjadi sebaris insan-insan berjaya dalam perniagaan. Bisnes MLM atau lebih dikenali dengan gelaran manja "Copy & Paste... "Ye hanya tiru apa yang orang berjaya lakukan pasti kita berjaya. Dalam bisnes ini kami diajar untuk saling menghormati juga menghargai syarikat yang banyak membuka peluang kepada kami.

Itulah landasan yang betul untuk berjaya. PRODUK yang memang terbukti unggul, SYARIKAT yang terbukti kukuh , telah berada dipasaran selama 20 tahun memang cukup kuat untuk bersamanya. MENTOR hebat yang sentiasa sedia membimbing untuk kita berjaya. Jangan lupa menuntut ilmu. ILMU adalah tunjang penting dalam perniagaan ini. tuntutlah ilmu produk & pelan pemasaran demi membina kejayaan yang gemilang dalam bisnes ini.

Gembira mengajak kawan2 diluar sana untuk bersama kami menjana pendapatan kedua bersama PREMIUM BEUTIFUL. Anda pasti akan kekal SIHAT, CANTIK & YAKIN dengan bisnes ini. InsyaALLAH. Berani merebut peluang yang sedia ada, sedia dibimbing & akan sedia memberi bimbingan pasti anda akan berjaya dalam bisnes ini. Marilah kita bersama-sama membina kerjaya & mengejar impian bersama PREMIUM BEUTIFUL.

SEGALA-GALANYA PERCUMA JIKA KITA BERJAYA BERSAMA PREMIUM BEUTIFUL. PAKEJ PELANCONGAN EMPAT KALI SETAHUN, BONUS DARI SYARIKAT SERTA PELBAGAI ANUGERAH DARI SYARIKAT UNTUK KITA YANG BERANI MENYAHUT CABARAN UNTUK BERUBAH & BERJAYA.


Berminat bersama kami sila sms/call 019-3540086
http://www.ayujamal.com

No comments:

Post a Comment