Saturday 19 January 2013

SIHAT, CANTIK & RAMPING CARA TRADISIONAL.

Terpanggil untuk berkongsi dengan temam-teman pejabat tentang "sihat, cantik & ramping secara tradisional dgn produk moden". Rehat hari Jumaat yang agak panjang memberi peluang kami berkumpul untuk berkongsi ilmu.



Terima kasih Kak Azi kerana sedia meluangkan masa berkongsi slot ini dengan kami, ramai yang tidak sedar pakaian dalam kita selama ini banyak mendedahkan diri kita sendiri kepada risiko2 penyakit moden. Fesyen pakaian dalam yang pelbagai menyebabkan kita terleka membeli & menggunakanya setiap hari tanpa sedar mengundang pelbagai penyakit.

Perkongsian Kak Azi jel as membuang persepsi negatif teman2 terhadap pakaian dalam Premium Beutiful yang mahal pada asalnya tapi berbaloi jika dibandingkan produk pakaian dalam dipasaran. Kesan kesihatan yang paling utama menyedarkan kita semua. Setelah selesai berkongsi ilmu kami mengambil ukuran bada semua yang hadir bagi mendapatkan siz yg sesuai. Antara yang hadir pernah membeli dan memakain pakain dalam Premium Beutiful tetapi tidak selesa kerana salah ukuran & saiz.



Buat teman2 diluar sana , buanglah persepsi negatif anda terhadap apa yang sedang kami kongsikan, kerana Pakaian dalam Premium Beutiful bukanlah mahal seperti yang anda fikirkan jika dibandingkan dengan kesan rawatanya terhadap pemakai jika dipajai dengan saiz & ukuran yang betul. Pemakaiannya tidakperlu terlalu ketat tapi spharuslah seperti pakaian dalam biasa untuk keselesaan sepanjang hari.





No comments:

Post a Comment