Wednesday 6 February 2013

KELUARGA PMG BER"NDO".


Slot hebat dimulai dengan sentuhan Kapten PMG iaitu CDM Nor Azilawati sendiri yang kami panggil Kak Azi. Yang bestnya Kak Azi ada panggilan manja tau .Terkenal dengan panggilan "Azilawa".














Alhamdulillah sesiapa yang belum pernah mengenali beliu pun akan terasa terlalu akrab bila mendekati beliau. Slot pertama berkaitan Produk hebat Premium Beutiful. Kesan kehebatannya dan bermacam perkongsian dapat kami ambil dari slot ini. selepas terperinci berkaitan produk, kami semua diajar bagaimana cara nak pakai dengan betul. cara tarik2 lemak, cara urutan mesra sebelum mengenakan Pakaian Dalam Premium Beutiful amat berguna kepada usahawan2 baru yang baru pertama kali ingin memakai Premium Beutiful. Kelebihan ini akan menjadi sumber perkongsian bila kita berjumpa sahabat handai & saudara mara. Sesungguhnya perkongsian yang ikhlas dari hati akan berkesan sampai ke hati. itulah ilmu produk yang dikongsi & diajar oleh CDM Kak Azi. Inilah dunia kami, begitu indah & gembira dengan dunia kami. Dunia Posifit kearah merubah kehidupan yang lebih berimpian, lebih sihat & lebih berilmu.






Transform diri kearah yang lebih sihat, lebih yakin & pastinya lebih cantik. Alhamdulillah kehidupan baru yang lebih warna-warni. Syukur Ya ALLAH aku dipertemukan dengan Insan-insan HEBAT dengan DUNIA HEBAT MEREKA. Semoga lebih bersinar, lebih beraura selepas ini.
Ingin bersama-sama kami meneroka warna warni kehidupan yang lebih baik dari segi kesihatan, kecantikan, keyakinan, Kewangan & ketakwaan ????? SMS/Call 019-3540086 Saya akan sentiasa bersama anda. Untuk terbang bebas bersama PMG. Jom terbang ke Shanghai....

No comments:

Post a Comment