Wednesday 13 February 2013

LAPIK TILAM AJAIB BIO VELOCITY SLEEP MATE


Teruja dengan produk baru yang hebat, Bio Velocity Sleep Mate. Produk berkualiti tinggi untuk kegunaan seisi keluarga.

Banyak testimoni hebat produk ni, yang membuatkan saya memang puas hati dan teruja. Kesihatan isi rumah memang menjadi impian kita. Bila semua sihat hidup mesti gembira.



Testimoni sendiri beberapa hari lalu. Melawat Baby Rayyan di Subang Jaya yang baru berusia 20 hari masa tu. Selsema 4 hari tak boleh bernafas kerana hidung tersumbat. Menangis hampir setiap malam. Bila dibaringkan diatas BV selama beberapa minit terus bersin mengeluarkan lendir pekat yang mengetatkan hidung. Wajah berubah  kemerahan dan tidak menangis lagi. Memang Amazing tindakbalas gelombang yang cepat pada sisteam saraf membuatkan lapik tilam ini amat digalakkan untuk kegunaan seisi rumah. Harga ekonomi yang mampu milik rasanya tiada halangan untuk milikinya.



Ini pula anak sendiri Muhamad Euman Haizad berusia 9 tahun Mengalami masalah berdengkur & kencing malam sejak kecil.
Alhamdulillah, setelah seminggu BV berada dirumah dan diletak berhampiran semasa tidur, sikecil ini sekarang tiada lagi masalah dengkur semasa tidur. Lapik tilam ini sentiasa saya bawa kemana saja. Bila didalam kereta Si kecil suka memeluk BV kerana sukakan meterialnya yang lembut dan sentiasa wangi.
Amat elok pada yang mempunyai asma juga kerana BV anti Dust.

Berbaloi milikinya kerana gelombang2 positif pada BV amat meransan sistem saraf kita. InsyaAllah dengan IzinNYA, kesihatan kita ditahap yang baik. Bantulah insan lain juga yang memerlukan. Hanya berkongsi kebaikan BV mana tahu ada insan yang betul-betul memerlukan.

Hubungi saya  019-3540086 (niza)

No comments:

Post a Comment