Saturday 3 November 2012

40 Hari memakai PREMIUM BEUTIFUL

Post hari ni sempena 40 hari saya memakai Premium Beutiful secara rutin . Pengalaman yg terlalu indah, seperti dipeluk insan tersayang setiap masa..
Kata orang tua- tua kalau kita nak sesuatu benda tu jadi rutin kena buat selama 40 hari, betul tak,.?? Dan realitinya sekarang, tanpa gagal saya akan pastikan Premium Beutiful tersarung dibadan setiap masa.Tidak kengkap 1 hari tanpanya.

Setiap keping yg dipakai dibadan ada fungsi tersendiri.. Kesan pemakaian juga berbeza antara individu. Mungkin saya bertuah kerana cepat merasai kesannya keatas diri saya. Minggu pertama penggunaan bhg belakang yg sakit telah berkurangan. Minggu kedua pula terasa Payudara tegang & beransur lembut tekstur kulit sekitarnya.Minggu ketiga bentuk badan dah semakin ok , kalau dulu saiz jeans yang saya pakai adalah 31, tp saya sudah boleh menyarung saiz 29.... tak bangga ke? haiiii sudah tentu amat bangga.

Lagi satu yang paling saya suka ialah Payudara semakin memejal dan kembali ke bentuk asal. Saiz bra pun telah bertambah 1 saiz. dulu saiz bra 36c, skt saya kena pakai 38c kalau hendak selesa. Tapi saya tidak lagi mengenakan bra2  saya yang dulu kerana pakaian dalam saya sekarang hanya Premium Beutiful. Tak kenal maka tak cinta, itulah istilah yang tepat pd saya kalau bercerita pasal pakaian dalam.


Bila bercerita pasal Premium Beutiful semua akan terpikir kenapa mahal sgt.Tapi berbanding manfaatnya dan jangka hayatnya ini lah pakaian dalam paling murah. Kenapa saya kata begitu? Mari kita sama-sama hitung kos nya. Saya selalu membeli pakaian dalam lebih kurang 5 pasang setiap bulan serta pantyliner kos sebulan adalah sebanyak RM 170.00. Setahun tanpa sedar saya telah membelanjakan RM 2040.00. Kalau 10 tahun kosnya adalah RM20 400.00. Banyaknya aku habiskan duit beli pakaian dalam. Mmmmmmmm...... Sepanjang hayat kita  pakai pakain dalam selagi kita hidup .Lagi besar kos dari miliki Premium Beutiful Rm 2400.00/sepasang. Kita hanya perlukan 3 pasang untuk tukar jika pakai setiap hari Kosnya hanya RM7200.00. Boleh guna mungkin sepuluh tahun atau lebih.  Dengan guaranty seumur hidup, rasanya memang amat berbaloi memiliki Premium Beutiful ditambah pula dengan Pelbagai manfaaat buat diri kita. Sebagai wanita kita patut hargai diri kita kerana kitalah tunjang kekuarga. Hargai diri anda kerana kita diciptakan oleh ALLAH begitu cantik dan sempurna. Jagalah kesempurnaan itu.

No comments:

Post a Comment