Friday 2 November 2012

LEADER PRIHATIN YANG SENTIASA MEMBANTU


Berbisnes adalah hobi yang berbaloi. tambah pula bila dapat bimbingan mentor yang sentiasa memberi tunjuk ajar dalam bisnes. Bersama Hai-O,keyakinan bertambah bila ramai leader2 berjaya dan sentiasa dirai juga dihargai dgn pelbagai intensif mengikut pangkat. Namun begitu apa yg membuat saya yakin adalah kerana bukti kejayaan demi kejayaan rakan kongsi walaupun baru menyertai bisnes ini.Pemimpin yg begitu baik pekerti dan modal ihsan yg tinggi selalu membimbing untuk sentiasa menghormati dan menghargai pemimpin.

Gambar diatas adalah CDM Azilawa. Walaupun jaraknya terlalu jauh dgn saya tapi masih boleh memberi tunjuk ajar & nasihat untuk terus berusaha. Minda terbuka luas bila berbicara
denganya kerana selalu memberi ingatan terhadap tabungan anak2 & tabu
ngan kecemasan. Bencana datang tanpa diduga jadi sediakan payung sblm hujan.


 Gambar ke-2 pula adalah DSM Ayu Jamal. Bakal bintang yang sentiasa memberi semangat dan galakan .Memang bangga dgn semangat beliau, asalnya hanya seorang surirumah. Semangat kentalnya membuka mata saya untuk terus berusaha bersamanya. Telah menyertai pelancungan pertama beliau Trip Quang Zau China & terbaru skli menerima JAM SAKA dari Madam....

Saya juga berimpian untuk menjejaki leader2 hebat ini demi anak2 dan keluarga tercinta. Insyallah suatu hari nanti saya juga akan menikmati pendapatan 5 angka sebulan....

Terima kasih Kak Azi & Ayu Jamal.......Sesungguhnya peluang yang dikongsi terlaku berharga buat saya. Bimbinglah saya sehingga mampu berdikari dan berdiri seperti kalian semua. ..

No comments:

Post a Comment